Wednesday, November 24, 2010

rozalina karim


her name is ROZALINA KARIM . kami da berkawan since kami tadika , skola renda sama2 dan smpai skola menengah sama2 . n lebih2 lg , kami satu klas . ktorg kawan da 13 taon . dia r mak , dia r cgu , dia r kakak , dia r kaunselor , n she's my evrything .

what ever i do , she'll support me from behind . i do , i love her . so much . tp dia slalu sdeyh sbb penyakit yg menimpa dr dia . dia slalu ckp x de org nk kawan dgn die sbb kulit die yg sgt terok . but i'm seriously dont care bout that . dia saket ke , x saket ke , sy tetap akn sntiase d sisi die .

tp hubungan kami maken lame , maken renggang . myb sbb masing2 dah ade hal2 masing2 . study tmpt da berbeza . kami jarang contact . smpai r suatu hri , dia trase dgn sy sbb sy slalu lupe nk ajak die klua . myb kli nie salah sy sbb sy slalu lupe pasal die . tp sy bukan sengaja nk lupe psal . sumpah sy syg die . keadaan yg tdk mengizinkan .

ROZALINA KARIM , aku minta maaf atas segala yg dah aku lakukan kt kau . sejujurnye , aku syg kau sgt2 . aku seda , aku byk wat salah kt kau . aku bukan seorg kawan yg baek sprt yg kau jangkakan . aku harap , kau jage r diri baek2 . doakan aku berjaya . dan aku pasti kau akn berjaya suatu hari nnt dgn hasil usaha kau sndr .

i love u , roza !!

No comments: